Sunday 4 November 2007

The Venetian @ Macau II

入夜前,我到赌场酒店外围走一圈。






美吗?



如果不美的话,
我...我...




也没有办法。




酒店主建筑的周围是人造的威尼斯城,还有运河。









注:以上照片都是有双手拍出来的。
因为我没有三脚架。人肉的也没有。



我望了望天空,觉得,真的是太棒了。



接着我们看酒店里面。







赌场里面禁止拍照,所以就用这两张来敷衍一下。



看看里面的威尼斯。




人造的城镇,运河,还有天空。




表演。




没有人的food court。




还有浪漫的广场。




还有一件很难忘的事情。
就是娟娟为我带来的一顿丰盛的酒店晚餐。
这一餐价值超过港币1千多元。爽!




好啦。
没有东西写了,拖不下去了。


最后,希望你们有身历其境的感觉。
(不然我就是白写一场)


我的style。
拜拜了,macau。

5 comments:

hannee said...

Hi.. great pics... great place... great buildings... Macau is once of the station for my HK trip in Dec '07 as I really like the buildings over there... Well.. your pics has given me a preview.. Cheers :)

milk said...

Glad that u like those photos. I am encouraged!

Anonymous said...

Good Job Milky~~

Your pics are great!!! Macau's buildings are amazing!! I wanna go Macau for a walk as well ^__^

Anonymous said...

sorry .. forgot to leave my name.. i am siaw ling :-)

EE said...
This comment has been removed by the author.